پاورپوینت درس دوازدهم تفکر و سواد رسانه ای(مخاطب خاص)
این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 18 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد.
این پاورپوینت آموزشی شامل :
دارای متن خوانا و گویا با استفاده از فونت های استاندارد
دارای طراحی زیبا و کاربر پسند
انتخاب رنگ مناسب بک گرند ومتن برای بهتر دیده و خوانده شدن متن
استفاده از مارکر ومشخص کردن کلمات ومطالب مهم موضوع
دارای عکس های مرتبط با موضوع
استفاده از تصاویر زیبا برای تاثیر بیشتر
دارای ترنسنشن های متفاوت برای هر اسلاید
طراحی محتوا متناسب با موضوع
دارای صفحه تشکر
قسمتی از پاورپوینت:
اگر سواد رسانه ای را به دو مقولۀ خواندن و نوشتن یا دو سطح مصرف و تولید محصولات رسانه ای تقسیم بندی کنیم، می بینیم که در هر دو سطح «مخاطب» نقشی کلیدی دارد.
از یک سو، برای مصرف رسانه ها، هدف سواد رسانه ای این است
که بتواند مخاطب فعّال، خلّاق، حقیقت جو، زیرک، گزینشگر و هوشمند تربیت کند و نه صرفا مصرف کننده ای منفعل، ساده و خام برای پیام های رسانه ای.
از سوی دیگر برای تولید رسانه ای باید مهندسی معکوس کرد؛
یعنی اوّل باید مخاطب شناسی دقیق، عمیق، جامع و مانعی داشت تا بتوان علائق، سلایق و نیازهای او را به درستی شناخت
و با استفاده از شیوه های خلّقانه و هوشمندانۀ رسانه ای، با چشمانی باز، درست به هدف زد.
در صورت نداشتن رمز دوم میتونین از طریق واتس آپ شماره ۰۹۰۱۵۶۹۷۵۴۹ پیام بدین محصولتونو دریافت کنین بعدش مبلغو کارت به کارت کنین.
در صورت نمونه کار از محصولات ما میتونین به واتس آپ پیام بدین ما نمونه کار واستون ارسال می کنیم.
پاورپوینت درس دوازدهم تفکر و سواد رسانه ای(مخاطب خاص)